9 Nisan 2015 Perşembe

KGBT 3. Tur || En Sevdiğim Hatam - Chelsa M. Cameron || Yorum



Merhabaa. :) Bugün yeni tur kitabımız olan "En Sevdiğim Hatam" kitabının yorumu ile karşınızdayım. :)

Öncelikle sizlere kitabımızın konusundan bahsetmek istiyorum. Karakterimiz Taylor, iki arkadaşıyla birlikte yurtta kalır. Ancak yurda gelen 4. arkadaş ile birlikte Taylor hiç  beklemediği bir sürprizle karşılaşır. Kapıyı açtığı an da karşısında duran Hunter Zaccadelli'yi görür. Veee böylece kitabımızda olaylar başlar. :)





Yorumum: 

Öncelikle Aspendos Yayınları kitaplarına karşı olan hayranlığımı belirtmek isterim.  Eski kitaplarına göre En Sevdiğim Hatam'ın editasyonu ve çevirisi daha iyiydi. Ama bu konuda yayınevimizin biraz daha çaba harcaması gerektiğini düşünüyorum. Onun dışında bir problem yok zaten.

Kitabımız çok eğlenceli ve akıcı bir kitaptı. Kitabı okurken kesinlike sıkılmıyorsunuz. Aksine her sayfayı büyük bir zevkle çeviriyorsunuz ve heyecanla okuyorsunuz. Şu sıralar okuduğum kitaplar arasında ki konusu en farklı ve beni bir hayli gülümseten bir kitaptı. Yazarımızın dili harikaydı. Kitap akıcı olduğu için bir solukta bitirdim. Karakterlerimizin hepsi birbirinden tatlıydılar ve öyle içtendiler ki! Hikaye beni birden içine almayı başardı. Hunter ile ilgili yorum yapmama bile gerek yok. Hunter'ı ve Taylor'ı çok sevdim. Özellikle Hunter tabii. :)

Kitabın kapağına da değinmeden geçmek istemiyorum. Kitabın kapağı tek kelimeyle müthişti! Zaten kitabın kapağını ilk gördüğümde sırf bunun için bile alınabileceğini düşündüm. Aspendos'u bu yüzden çok tebrik ettim. Gerçekten çok başarılı bir çalışma olmuş. Emeklerine sağlık. :)

Kısaca ben En Sevdiğim Hatam'a bayıldım. Uzun süredir bu türden bir kitap okumamıştım. İyi ki de En Sevdiğim Hatam'ı okumuşm. Herkese şiddetle tavsiye edebileceğim bir kitaptı. Kesinlikle okumalısınız. :)
PUANIM: 5 üzerinden,
 ♥ ♥ 




"EN SEVDİĞİM HATAM" TANITIM VİDEOMUZ:






Keyifli seyirler. :)
Bir sonraki yorumumda görüşmek üzere. :)

0 yorum:

Yorum Gönder