20 Nisan 2015 Pazartesi

KGBT 5.Tur || Hiç Hesapta Yoktun Sen - Nazmiye Sümer || Yorum



HERKESE MERHABA! 

Şimdi ki tur kitabımız Nazmiye Sümer | HİÇ HESAPTA YOKTUN SEN :)
Bu kitap ile ilgili söylemek istediğim çok şey var. Çünkü tek kelimeyle MÜKEMMELDİ!
Ama yorumuma geçmeden önce sizlere biraz kitabın konusundan bahsetmek istiyorum. :)





Kendime yediremiyordum. Benimle evlenmek istediğini annesinin aracılığıyla ileten bu adam; kendini şimdi bana farklı bir kişi olarak tanıtıyordu.İntikam almam artık kaçınılmazdı.

"Evli misin?" diye sorduğumda şaşırdı. "Hayır," dedi. 

Soğukkanlılığımı korumaya çalışarak devam ettim.
"Peki, nişanlı olabilir misin ya da bir kız arkadaşın var mı?" 

derken göz ucuyla ellerine baktım. Bunu bilinçli yapıyordum.Sorduğum sorular onu şüphelendirmiş olmalıydı ki, bana tereddütle bakarken yine, "Hayır," dedi.
"Güzel!" dedim neşeyle. "Beni kaçırsana!"  

Karadenizin hırçın dalgaları arasında hayat bulan, büyüleyici bir aşk hikayesi
(Tanıtım Bülteninden)



YORUMUM: 

Bir Karadeniz aşkı. Bir Karadeniz fırtınası. Okuduğum en eğlenceli, en güzel kitaplardan bir tanesi!

Biliyorum şu an sizi çok meraklandırdım ama kısaca kitabın konusuna da ayrıntılı olarak değinmek istiyorum. :))

Karadenizli Şahsenem ve Ahmet Nadir'in aşkına tanık olacaksınız bu kitapta. Nadir, Şahsenem'e yıllar önce gördüğü bir resimde tutulur ve günden güne ona daha çok kapılır. Öyle ki a
şkı için annesinin ona yeni bir gelin adayı bulmasına bile karşı çıkar. En sonunda annesini Şahsenem'e görücü yollar ve olanlar olur.

Güzeller güzeli karakterimiz Şahsenem çok büyük konuşmuştur. "Asla bir Karadenizliyle evlenmem!" diyen Şahsenem gün gelip bu sözünü yutacak.

Uzaktan akraba olan Nadir ve Şahsenem görüşmeye başlarlar. Ve tam da bu noktada olaylar başlar!

Kitap çok güzeldi. Kitap da tempo hiç düşmüyor ve her sayfayı büyük bir heyecanla ve merakla çeviriyorsunuz. Tıpkı kitabın kapağındaki sevgili Meral Kır'ın yorumu gibi. Bir sonraki sayfayı okumak için hep bir bahanem oldu gerçekten de. :) Bu arada söylemeden geçmek istemiyorum. Kitabın kapağına bayıldım!

Kitabın anlatımına gelecek olursak. Harikaydı! Cümleler su gibi akıp gitti. Hatta yazarımızın kurduğu cümleler, kullandığı kelimeler beni çok etkiledi. Kitabın akıcılığı ve anlatım yönünden güzel olması yanı sıra duygu olarak da bana bir çok şey kattı. Kitap bana karakterlerin yaşadığı duygu yoğunluğunu hissettirdi. Her bir sayfasını keyif alarak okudum. Öyle ki son sayfalara nasıl geldiğime bile şaşırdım. Bu Mendirek Yayınları'ndan okuduğum ilk kitaptı ve ben yayınevimizi başarısından dolayı tebrik ediyorum. Aslında "Hiç Hesapta Yoktun Sen" için söyleyecek çok fazla şey var ama kendimi tutuyorum. Kısaca şöyle özetleyebilirim: Herkesin kitaplığında bulunması ve okunması gereken bir kitap! İnanın bu kitap bana çok şey kattı ve herkese şiddetle tavsiye ediyorum! Hiç Hesapta Yoktun Sen'i okurken Karadeniz'in dalgaları arasında kasıp kavrulacaksınız. :)
 


PUANIM:





0 yorum:

Yorum Gönder